Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

Συγχαρητήρια!


Καλά μου παιδιά
Συγχαρητήρια για την συμπεριφορά σας , το παράστημά σας και την εικόνα σας στη σημερινή παρέλαση!
Ήσασταν άψογοι και πραγματικά μας συγκινήσατε όλους.
Τα "μπράβο" ανήκουν σε όλους σας, όμως ένα ξεχωριστό "ΜΠΡΑΒΟ" ανήκει  και στη Μαίρη, που ενώ συμμετείχε σε όλες τις πρόβες, μια ατυχία με το χέρι της, της στέρησε τη δυνατότητα να είναι μαζί μας σήμερα , σαν διμοιρίτισσα, αλλά και στη Γεωργία που μια αδιαθεσία δεν της επέτρεψε να έρθει κι αυτή.
Να είστε πάντα  καλά και να σας χαίρονται οι γονείς σας!


4 σχόλια:

Μαίρη είπε...

Κύριε Γιώργο, σας ευχαριστώ πολύ...Με κάνατε να νιώσω σα να ήμουν και εγώ εκεί...Συγχαρητήρια στους συμμαθητές μου που με την παρουσία τους τίμησαν τους προγόνους μας.

Ειρήνη Κ. είπε...

Ήτανε τέλεια!

Ιωάννα Καραγιάννη είπε...

Θέλω να πώ ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά που πήραν μέρος στην παρέλαση για να τιμήσουν αυτούς που σκοτώθηκαν για να μας ελευθερώσουν αλλά τα μεγαλύτερα και περισσότερα ΜΠΡΑΒΟ τα αξίζει η Μαίρη, με το ατύχημα που είχε λίγες μέρες πρίν την παρέλαση.
Περαστικά Μαιρούλα και να δείς που όλα θα πάνε καλά.Βάστα γερά!!!!!!!

Γεωργία είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ κ.Γιώργο και εγώ θα ηθελα πάρα πολύ να έρθω αλλά ήταν αυτή η μικρή ατυχία και δυστιχώς δεν είχα την δυνατότητα να έρθω!